کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9289 | مشاهده و دانلود: 746844867 | آخرین بروزرسانی: 1403/04/14 | اعضاء: 317543 | نظرات: 37939
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
🖤شهادت امام محمد باقر علیه السلام تسلیت باد🖤

 

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32 فقط 89 هزار تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

این دوربین، از فکر شما عکس می گیرد

نئوروکام این هفته غوغا به پا کرد.

ابزاری که با اتصال به آیفون کار کرده و شامل یک آئینه و خوانش امواج مغزی بوده و به آنچه مثلا فکر می کنید، هنگام نگاه کردن به آن، فعال شده و با استفاده از شاتر دوربین متصل به سر کاربر، کار می کند.

مهمترین قسمت نئوروکام سنسور و حسگری است که امواج مغزی را به سر شما منتقل می کند. این حسگر می تواند فعالیت مغزی شما را رصد کرده و به شماره 60 (صفر تا 100) برسد و با فرمان به آیفون، عکس گرفته شود و عکس مورد همان چیزی شود که شما به اصطلاح به آن فکر می کردید یا آن را می دیدید!

نئوروکام

همچنین نیاز به نگهدارنده مخصوص هستید تا آیفون به صورت فلت روی سر شما (طبق تصاویر) قرار بگیرد. شاید بتوان با این ابزار تشخیص داد که مشتریان در انبار یا فروشگاه علاقمند به خرید کدامیک از اجناس هستند.

موقعیت یابی، انجام مپینگ mapping یا نقشه سازی از آنچه دیده می شود و بعد فکر می شود، به گفته نیکومیمی مبدع این ابزار در ساخت آنچه تصور می شود، نقش داشته است.

کمپانی سازنده در سال 2012 نیز ابزار موسوم به Cat Ears (خوانش امواج مغزی) را عرضه کرد.

تنها مشکلی که فعلا چاره ای برای آن اندیشیده نشده، قرار گرفتن طولانی مدت گوشی آیفون کنار گوش است که باعث اذیت کاربرمی شود.

در آینده دوربین کوچکتر و مخصوص به این کار شبیه عینک گوگل ممکن است به توسعه این ابزار بشتابد.

نئوروکام

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 17616 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: khabaronline.ir تاریخ خبر: 1392/08/10 تعداد مشاهده: 1621
کلید واژه ها:
سافت گذر